مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-07ورزشي

رایزنی خواهران نائب قهرمان آسیا برای راه اندازی هیئت آیس هاکی قم


«فاطمه و هدیه آقایی» ورزشکاران آیس هاکی قم و دارنده مقام نائب قهرمانی رقابت های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا پیگیر راه اندازی هیئت ورزشی هاکی روی یخ در استان قم هستند.

- قم- فاطمه و هدیه آقایی ورزشکاران آیس هاکی قم و دارنده مقام نائب قهرمانی رقابت های قهرمانی بزرگسالان بانوان آسیا پیگیر راه اندازی هیئت ورزشی هاکی روی یخ در استان قم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بانوان ایران در رقابت های هاکی روی یخ قهرمانی بزرگسالان آسیا پس از شکست تیم های هند، کویت و قرقیزستان در مرحله مقدمانی و غلبه بر تیم امارات در مرحله حذفی و شکست سنگاپور در نیمه نهایی توانستند برای نخستین بار به فینال این مسابقات صعود کرده و مدال نقره این مسابقات را به دست بیاورند که فاطمه و هدیه آقایی از استان قم نیز در بین 20 نفر از اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان بودند و این موفقیت را در کارنامه ورزشی خود ثبت کردند.

فاطمه و هدیه آقایی ورزشکاران آیس هاکی قم، خواهران دهه هشتادی هستند که از سال 89 با ورزش تکواندو و اسکیت پا به عرصه ورزش گذاشتند.

خواهران آقایی ورود حرفه ای به ورزش را از سال 93 آغاز و در همان سال در مسابقات چند ایستگاهی موفق به کسب جایگاه برتر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی خواهران نائب قهرمان آسیا برای راه اندازی هیئت آیس هاکی قم

رایزنی خواهران نائب قهرمان آسیا برای راه اندازی هیئت آیس هاکی قم