مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-16سياسي

حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برترین و کامل ترین اسوه برای بشریت هستند


امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، این زوج آسمانی را برترین الگوی بشریت نامید و بر ضرورت الگوبرداری از آن ها در ترویج ازدواج آسان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ظهر امروز حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه گرگان با اشاره به روز جهانی بیابان زدایی در روز یکشنبه 28 خرداد، اظهار کرد: مسئولان باید با همکاری، همفکری، اقدامات دلسوزانه  و تدابیر درست مانع از بیابانی شدن کشور شوند.

امام جمعه موقت گرگان با انتقاد از افرادی که ظاهر و باطن متفاوتی دارند، افزود: متأسفانه برخی افراد وقتی در بین مردم ظاهر می شوند ظاهر موجهی برای خود ترسیم کرده و مدام با قرائت آیه و حدیث تلاش دارند خود را در بین مردم افراد مؤمنی جلوه دهند.

اما وقتی به خلوت می روند رویکرد متفاوتی دارند که این عمل به شدت مذموم است.

وی ضمن تبریک ایام ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که به نام روز ازدواج در تقویم نام گذاری شده است، تاکید کرد: ترویج ازدواج آسان و کم هزینه و الگوبرداری از این زوج آسمانی یکی از رسالت های همگانی ماست که باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه موقت گرگان اضافه کرد: در آن زمان دشمنان حضرت محمد(ص) با طعنه به ایشان ابتر گفتند، اما امروز همانطور که خداوند وعده کرده و به حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برترین و کامل ترین اسوه برای بشریت هستند

حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) برترین و کامل ترین اسوه برای بشریت هستند