مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-15سياسي

فعالیت های فرهنگی و هنری بدون برنامه ریزی به نتیجه نخواهد رسید


سرپرست حوزه هنری کردستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی مبتنی بر واقعیت های استانی گفت: فعالیت های هنری و فرهنگی بدون برنامه ریزی به نتیجه نخواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، نشست تعاملی بررسی برنامه های 1402 حوزه های هنری استان های کرمانشاه و کردستان با حضور همکاران این دو استان در محل سالن همایش های سد گاوشان برگزار شد.

در این نشست افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه و سرپرست حوزه هنری کردستان در سخنانی با تأکید بر توجه به تولید محور بودن فعالیت های حوزه هنری، برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در این دو استان را یک ضرورت بسیار مهم عنوان کرد.

وی گفت: همکاران بر این مهم توجه داشته باشند در رویکرد جدید حوزه هنری همه باید در تدوین و به نتیجه رسیدن برنامه ها به سهم خود مشارکت داشته باشند و برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد چون بدون برنامه ریزی منسجم و مبتنی بر سیاست های ابلاغی محکوم به شکست خواهیم بود.

آزادی با اشاره به روش های جدید و نوین جهانی به هوش مصنوعی اشاره کرد و ادامه داد: امروز ما با موضوعی به نام هوش مصنوعی مواجه هستیم که به راحتی در زمینه های مختلف به ویژه در فرهنگ و هنر تولید محتوا می کند و در صورت غفلت و تلاش در جهت پیدا کردن شیوه مقابله، فرهنگ و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و هنری بدون برنامه ریزی به نتیجه نخواهد رسید

فعالیت های فرهنگی و هنری بدون برنامه ریزی به نتیجه نخواهد رسید