مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-06اقتصادي

ناحیه صنعتی درگزین آماده واگذاری به سرمایه گذاران است


ناحیه صنعتی درگزین شروع به واگذاری شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران بوده و متقاضیان می توانند درخواست خود را به سامانه شرکت شهرک های صنعتی ارائه دهند.

- ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت: ناحیه صنعتی درگزین شروع به واگذاری شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران بوده و متقاضیان می توانند درخواست خود را به سامانه شرکت شهرک های صنعتی ارائه دهند.

کمیل خواستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون برای واگذاری زمین در ناحیه صنعتی شهرستان به سرمایه گذار 15 مورد درخواست داشتیم که برای تکمیل وجه درخواست خود را داده اند و تکمیل وجه را در حال انجام هستند.

وی با بیان اینکه ناحیه صنعتی درگزین از سال های قبل به دلیل وجود معارضین بلاتکلیف و نیمه کاره باقی مانده بود،افزود: در سال جاری با پیگیری لازم موافقت معارضین این ناحیه صنعتی در روستای رازین و نیز ملاشجرد جلب شده و تنها دو نفر باقی مانده است که با توجه به اینکه این موضوع ماده 9 شده بود با آنان به توافق نرسیدیم و دیگر قانون اجازه نداد در کار ممانعت ایجاد کنند.

خواستان ادامه داد: برای واگذاری زمین در ناحیه صنعتی مبلغ اولیه ای که سرمایه گذار باید واریز می کرد، 50 درصد مبلغ کل زمین بود و علاوه بر آن به صورت 15 ماهه مابقی مبلغ را نیز باید اقساطی پرداخت می کردند که با توافقات و مساعدت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه صنعتی درگزین آماده واگذاری به سرمایه گذاران است

ناحیه صنعتی درگزین آماده واگذاری به سرمایه گذاران است