مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:402023-05-29فرهنگي

مخالف شوخی های جنسی بر صحنه تئاتر کمدی هستیم/ با صنف تعامل کنید


نشست هیأت مدیره انجمن صنفی هنرمندان تئاتر کمدی تهران برگزار و طی آن تأکید شد که نباید هر کسی با هر متنی و با کلام و حرکات رکیک و جنسی صرف خنداندن مخاطب روی صحنه برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست رسانه ای انجمن صنفی هنرمندان تئاتر کمدی تهران با حضور محسن افشار رییس هیأت مدیره، حسین ریاحی، فریبا منتظریان، پژمان علیپور و علیرضا غنچی اعضای هیأت مدیره انجمن و همچنین مهرداد صادقی عضو هیأت مؤسس انجمن، صبح دوشنبه 8 خرداد در سینما تئاتر قدس برگزار شد.

در ابتدای این نشست افشار به ذکر تاریخچه ای از صنف پرداخت و گفت: در دهه 70 با حمایت زنده یاد داود رشیدی شرایط برای تأسیس انجمن فراهم شد و در سال 76 انجمن صنفی هنرمندان تئاتر کمدی تهران تأسیس شد.

سپس غنچی در ادامه این سخنان افزود: در سال 80 مجوز انجمن از وزارت ارشاد دریافت شد و در طبقه بالای خانه تئاتر دفتری به انجمن اختصاص پیدا کرد.

وی یادآور شد: چندین دوره انجمن هنرمندان تئاتر کمدی با اداره کل هنرهای نمایشی تفاهم نامه در جهت بهبود کیفیت آثار را داشتیم تا هر کسی هر متنی را روی صحنه ببرد.

ولی در دوره مدیریت مهدی شفیعی به ما اعلام شد برای ادامه تفاهم باید تبدیل به اتحادیه شویم و ما بلافاصله اقدام کردیم و اولین صنف تئاتری را به ثبت رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف شوخی های جنسی بر صحنه تئاتر کمدی هستیم/ با صنف تعامل کنید

مخالف شوخی های جنسی بر صحنه تئاتر کمدی هستیم/ با صنف تعامل کنید