مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-01فرهنگي

برگزاری نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب


برنامه ریزی برای برگزاری نهمین دوره جشنواره انبه ویاسمین گل با حضور دست اندر کاران این جشنواره در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میناب، برنامه ریزی برای برگزاری نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل در شهرستان میناب آغاز شد که در این جلسه با حضور همه دست اندرکاران و دعوت شدگان برای چگونه و یا بهتر برگزار شدن این جشنواره نکته های لازم بیان شد.

حبیب الله سهرابی شهردار شهر میناب در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه به فصل برداشت انبه نزدیک هستیم برای برگزاری این جشنواره باید به بررسی ابعاد مختلف پرداخت تا بتوان یک جشنواره باشکوه را برگزار کرد.

وی افزود: با برنامه ریزی های مختلفی که در سال گذشته برای این جشنواره انجام دادیم، توانستیم این جشنواره و فرهنگ و آداب  و رسوم مردم این شهرستان را از زوایای مختلف به تصویر بکشانیم.

شهردار میناب گفت: از آنجایی که هر شهر برای خود نمادی برای بیان و معرفی خود دارد، نماد و سنبل شهرستان میناب هم انبه و یاسمین گل است که به شکرانه آن در فصل برداشت این جشنواره برگزار می شود و در سال جاری برای برگزاری نهمین دوره آن برنامه ریزی می شود.

سهرابی عنوان کرد: شهرداری میناب برای حفظ این درختان بومی و نماد شهرستان  اقدام به کاشت درختان انبه وسایر درختان  بومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب

برگزاری نهمین جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب