مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:212023-06-17اقتصادي

فرزند بیشتر، تخفیف بیشتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مدت قرارداد منزلی که در آن ساکن است به پایان رسیده و مدت هاست در مناطق مختلف شهر به دنبال منزل برای اجاره است اما یک مشکل وجود دارد که نتواند منزلی برای اجاره بیابد؛ مشکلی به نام تعداد افراد خانواده.

یکی از مشکلاتی که برخی خانواده ها را در یافتن منزل اجاره ای با مشکل مواجه کرده است تعداد زیاد افراد خانواده است؛ گویی داشتن بیشتر از سه فرزند جرمی است که این خانواده ها مرتکب شده و بر این اساس از حق اجاره منزل محروم هستند.

افزایش قیمت مسکن و اجاره بها باعث بروز و افزایش مشکلات برای افراد فاقد مسکن و مستاجر شده و بسیاری از خانواده ها حتی برای اجاره ملک با مشکل مواجهند و برخی مجبور شده اند به سمت روستاها بروند و از آن طرف مستاجرانی که فرزند دارند بخصوص مستاجرانی که 2 و سه فرزند و یا فرزندان بیشتری دارند، کمتر صاحبخانه ای حاضر است خانه اش را به آن ها اجاره دهد.

  در شرایطی که بازار اجاره مسکن پر هیاهوترین روزهای خود را می گذراند و اجاره نشینی دیگر خوش نشینی نیست و در شرایطی که چشم اجاره نشین ها پشت شیشه های بنگاه املاک خیره به رقم های نجومی مبلغ رهن و اجاره بها می ماند، شنیدن عبارت به ازای داشتن هر فرزند 10 میلیون تومان از پول پیش کم می شود غریب و دور از ذهن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند بیشتر، تخفیف بیشتر

فرزند بیشتر، تخفیف بیشتر