مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:252023-05-31سياسي

از ظرفیت دهه کرامت برای برپایی جشن های دهه امامت و ولایت بهره ببریم


صدیقی با بیان اینکه در برپایی جشن های دهه کرامت شاهد هم افزایی بین مجموعه های دولتی و مردمی بودیم، گفت: کار بزرگی در دهه کرامت رقم خورده است.

- صدیقی با بیان اینکه در برپایی جشن های دهه کرامت شاهد هم افزایی بین مجموعه های دولتی و مردمی بودیم، گفت: کار بزرگی در دهه کرامت رقم خورده است.

باید از ظرفیت آن برای برگزاری برنامه های دهه ولایت و امامت استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در جشن بزرگ دهه کرامت که در مسجد امام رضا(ع) شهرک اکباتان تهران با حضور جمع کثیری از روحانیون و طلاب و ائمه جماعات مساجد و سایر گروه های مردم برگزار شد با بیان اینکه دهه کرامت به اتفاق مبارک و بزرگی در کشور تبدیل شده است، گفت: این اتفاق بزرگ به همت روحانیون و مبلغان و با تلاش نسل جوان متدین و انقلابی شکل گرفته است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کار بزرگی در حوزه دهه کرامت در کشور رقم خورده است، گفت: امسال جشن های دهه کرامت نسبت به سال های گذشته، بسیار فراگیرتر در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ما مشمول کرامت حضرت امام رضا (ع) شده ایم، گفت: انقلاب اسلامی بزرگی که در سال 1357 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید نیز با عنایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت دهه کرامت برای برپایی جشن های دهه امامت و ولایت بهره ببریم

از ظرفیت دهه کرامت برای برپایی جشن های دهه امامت و ولایت بهره ببریم