مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-17فناوري

پارلمان اروپا تصویب کرد: باتری های قابل تعویض دوباره به گوشی ها برمی گردند


پارلمان اروپا اخیراً به نفع قانون جدیدی رأی داده است که کل چرخه عمر باتری را متحول خواهد کرد و موجب می شود تا کاربران دوباره به گوشی هایی دسترسی داشته باشند که باتری آن ها به راحتی قابل تعویض است.

- پارلمان اروپا اخیراً به نفع قانون جدیدی رأی داده است که کل چرخه عمر باتری را متحول خواهد کرد و موجب می شود تا کاربران دوباره به گوشی هایی دسترسی داشته باشند که باتری آن ها به راحتی قابل تعویض است.

پارلمان اروپا به قانون جدیدی رأی مثبت داده است که تعویض پذیری آسان باتری در محصولات مصرفی ازجمله گوشی ها را اجباری می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیجیاتو؛ یکی از ویژگی های قدیمی در طراحی گوشی های موبایل ظاهراً قرار است دوباره به این بازار برگردد.

پارلمان اتحادیه اروپا اخیراً به نفع قانون جدیدی رأی داده است که کل چرخه عمر باتری را متحول خواهد کرد و موجب می شود تا کاربران دوباره به گوشی هایی دسترسی داشته باشند که باتری آن ها به راحتی قابل تعویض است.

  قانون جدیدی که پارلمان اروپا به آن رأی داده، شامل مفاد تازه ای است که یکی از آن ها به الزام تعویض پذیری آسان باتری در محصولات مصرفی نظیر گوشی های هوشمند اشاره می کند.

این اتحادیه می گوید منظور از تعویض پذیری آسان این است که تعویض باتری نیازی به هیچ ابزاری نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا تصویب کرد: باتری های قابل تعویض دوباره به گوشی ها برمی گردند

پارلمان اروپا تصویب کرد: باتری های قابل تعویض دوباره به گوشی ها برمی گردند