مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:002023-05-29سياسي

ضرورت تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تدوین برنامه های فرهنگی برای گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، - تبیین اندیشه های امام(ره) را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح دوشنبه در جلسه ستاد استانی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل با حضور دستگاه های اجرایی و فرهنگی افزود: برگزاری مردمی آیین های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در دستور کار است.

وی با اشاره به دلبستگی عمیق مردم مازندران به آرمان های ولایت و رهبری اظهار کرد: مردم مازندران در کانون پرمهر ولایت و رهبری برای پیگیری اهداف انقلاب نقش آفرینی می کنند.

سلگی با تجلیل از شخصیت برجسته امام روح الله که با ترویج اسلام سیاسی لرزه بر اندام مستکبران عالم انداخته است اظهار کرد: امروز به برکت اندیشه بنیانگذار فقید انقلاب هیمنه امپریالیسم جهانی در حوزه قدرت سخت درهم شکسته شد و در عرصه جنگ نرم نیز اسلام سیاسی با اراده و محکم برابر قدرت شیطانی غرب ایستاده است.

این مسئول تقدیم 10 هزار و 400 سرو قامت عرشی دفاع مقدس از سوی دیار علویان را نشانه اوج دلدادگی مردم این خطه به آرمان های امام راحل دانست وافزود: مردم مازندران پیشتاز ارزش های معنوی انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)

ضرورت تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)