مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-21سياسي

هیچ پیمانی در اسلام محکم تر از ازدواج نیست


خانواده و ازدواج در دین مبین اسلام مقدس به شمار می رود و هیچ پیمانی در آن، محکم تر از ازدواج نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام رضا طاهریان، از روحانیان و کارشناسان مذهبی سمنان صبح امروز در مراسمی با حضور شماری از کارکنان دولت، با اشاره به اینکه کمال انسان با ازدواج تحقق پیدا می کند و زن و مرد در کنار هم کامل می شوند، افزود: خانواده از ارکان جامعه بوده و مرد و زن با تشکیل خانواده به تعالی دین نزدیک می شوند.

وی با بیان اینکه ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ازدواجی ساده بود که در آن تکلف نبود و جهیزیه و مهریه آن بسیار پایین بود، یادآور شد: خانواده و ازدواج در دین مبین اسلام مقدس به شمار می رود و هیچ پیمانی در آن، محکم تر از ازدواج نیست.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: زندگی حضرت زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) باید به عنوان یک الگو برای ما قرار گیرد و هر چه به این معصومان گرانقدر (ع) تأسی کنیم، مشکلات پیش رو کمتر می شود.

طاهریان با بیان اینکه ازدواج یکی از سنت های مهم اسلامی بوده که بر آن تأکید شده، گفت: ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)از مقرب ترین پیوندها نزد پروردگار عالم است.

در این مراسم، به چهار نفر از کارکنانی که از اول ذی الحجه سال قبل تاکنون سنت حسنه ازدواج را به جای آورده بودند، با اعطای تندیس و هدایایی تجلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پیمانی در اسلام محکم تر از ازدواج نیست

هیچ پیمانی در اسلام محکم تر از ازدواج نیست