مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:512023-06-03سياسي

محسن رضایی: باید فکر اساسی تری برای تأمین آب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز در حاشیه سفر یک روزه به استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دعوت مردم شهر دیباج برای حضور در یادواره شهدا به این استان سفر کردیم؛ مردم دیباج در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی برای انقلاب اسلامی کشیدند.

وی تصریح کرد: با دعوت استاندار سمنان، سپاه و امام جمعه سمنان به استان سمنان سفر کردیم؛ولی در کنار شرکت در یادواره شهدای دیباج، به چند مسأله مهم استان سمنان رسیدگی خواهیم کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور افزود: نخستین امر مهم، مسأله آب است؛ کشور ما امروز با تنش های آبی در سراسر ایران اسلامی مواجه است و باید فکر اساسی تری برای این کار کرد.

رضایی بیان کرد: کارهای کوتاه مدت خوب است؛ اما باید فکرهای درازمدتی کرد تا در 20 سال آینده مشکل تأمین آب برای مردم نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: سمنان، یکی از استان هایی است که موضوع آب و تنش آبی چه برای شرب و چه برای صنعت جزو اولویت های آن است و باید فکری جدی برای آن کرد.

محسن رضایی ، معاون اقتصادی رییس جمهور امروز پس از ورود به استان سمنان و ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در این استان، مسائل، مشکلات و توانمندی های بخش اقتصادی استان سمنان را در نشستی بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: باید فکر اساسی تری برای تأمین آب کرد

محسن رضایی: باید فکر اساسی تری برای تأمین آب کرد