مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-11بين الملل

اثرات طوفان گرمسیری بر سواحل جنوب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان هواشناسی، «بهزاد لایقی» اعلام کرد: تحلیل آخرین تصاویر ماهواره های هواشناسی نشان می دهد که مسیر حرکت طوفان گرمسیری «بی پارجوی» به سمت شمال شرق دریای عرب منحرف شده است.

- معاون توسعه و پیش بینی مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به اثرات طوفان گرمسیری بر سواحل جنوب کشور گفت: این احتمال وجود دارد که از عصر دوشنبه شاهد افزایش ارتفاع امواج در سواحل جنوب کشور باشیم به طوری که تخمین زده می شود امواج با ارتفاع 3.

5 تا 4.

5 متر در شرق دریای عمان و امواج 2 تا 3 متر در غرب دریای عمان رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان هواشناسی، بهزاد لایقی اعلام کرد: تحلیل آخرین تصاویر ماهواره های هواشناسی نشان می دهد که مسیر حرکت طوفان گرمسیری بی پارجوی به سمت شمال شرق دریای عرب منحرف شده است.

وی افزود: آخرین خروجی مدل های هواشناسی جوی و تحلیل تصاویر ماهواره نشان می دهد که این طوفان می تواند 2 مسیر را طی کند یکی مسیر شمال شرق و دیگری شمال غرب است.

اگر مسیر شمال-شرق را طی کند وارد محدوده ای در مرز کشور های هند و پاکستان می شود و اگر مسیر حرکت به سمت شمال غرب انحراف داشته باشد، پیش بینی می شود طوفان در روز های آینده به سمت دریای عمان و سواحل پاکستان حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات طوفان گرمسیری بر سواحل جنوب

اثرات طوفان گرمسیری بر سواحل جنوب