مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-01اجتماعي

150 دستگاه اتوبوس، زائران کرمانشاهی ها را به حرم امام (ره) منتقل می کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، از اختصاص 150 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از استان کرمانشاه به مرقدمطهر امام خمینی (ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت موجود برای اعزام کاروان های زائرین مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی جهت حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، : پیش فروش بلیط در تاریخ 12، 13 و 14 خردادماه ممنوع است و همه اتوبوس ها در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

وی گفت: فرآیند اعزام از تمامی شهرستان های استان به صورت یکپارچه از مراکز تعیین شده انجام خواهد شد، 150 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از استان کرمانشاه به مرقدمطهر امام خمینی (ره) اختصاص داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای اعزام زائران، توسط ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری است که هماهنگی لازم برای تسهیل در امر اعزام با شرکت های حمل و نقل مسافری انجام شده است.

وی گفت: هم استانی ها برای استفاده، از ناوگان حمل و نقل تدارک دیده شده می توانند از طریق ثبت نام در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج از نحوه اعزام مطلع شوند و در این رویداد مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 دستگاه اتوبوس، زائران کرمانشاهی ها را به حرم امام (ره) منتقل می کنند

150 دستگاه اتوبوس، زائران کرمانشاهی ها را به حرم امام (ره) منتقل می کنند