مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:132023-06-21اجتماعي

وزش تندباد، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا برای اصفهان پیش بینی می شود


رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش تندباد، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا برای اصفهان پیش بینی می شود.

- لیلا امینی رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که تا اواسط هفته  آینده  آسمان در اغلب نقاط صاف در بعضی ساعات کمی ابری همراه با وزش باد است.

وی افزود: در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب وزش باد نسبتاً شدید و تندباد لحظه ای و احتمال طوفان لحظه ای مورد انتظار است.

امینی بیان کرد: در مناطق شمال شرق، شرق و مرکز استان با خیزش گرد و خاک ناشی از کانون های داخلی و کاهش دید و کیفیت هوا همراه است.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی بواسطه گرد و خاک از روز جمعه تا دوشنبه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کمینه دما در 24 ساعت آینده یک تا 3 درجه کاهش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بویین میاندشت با 5 درجه و خوروبیابانک با 44 درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

امینی با اشاره به وزش باد و تندباد در 24 ساعت گذشته در سطح استان گفت: انارک، شهرضا، نایین، کوهپایه، مورچه خورت و جنوب اصفهان تندباد گزارش شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش تندباد، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا برای اصفهان پیش بینی می شود

وزش تندباد، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا برای اصفهان پیش بینی می شود