مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-18سياسي

اعلام زمان برپایی جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب


با حضور اعضای شورای شهرو شهردار و برگزار کنندگان جشنواره انبه ویاسمین گل میناب، دبیر نهمین جشنواره انبه معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، در مراسمی در سالن جلسات شهرداری میناب با حضور برگزار کنندگان جشنواره انبه و یاسمین گل و اعضای شورای شهر و شهردار میناب برای برگزاری و اجرای نهمین دوره از این جشنواره برنامه ریزی و برای بهتر برگزار کردن این جشنواره نقاط ضعف و قوت آن بررسی شد.

  در این جلسه علاوه بر بیان پیشنهادهای لازم برای برگزاری نهمین دوره جشنواره انبه و یاسمین گل میناب با نظر مثبت همه نفرات حاضر در این جلسه عبدالعلی زائری رییس شورای دوره چهارم شهر میناب به عنوان دبیر جشنواره معرفی شد.

  این جشنواره در روز سیزدهم تیرماه با اجرای کارناوال برای شکرگزاری این دو محصول شروع  و در روزهای چهاردهم  و پانزدهم تیرماه با برگزاری مراسم های آیینی و  بازیهای بومی محلی خاتمه می یابد.

  سید موسی هاشم نسب رییس شورای شهر میناب گفت: برای سالهای آینده برنامه ریزی می شود تا این جشنواره به سمت مردمی بودن برگزار و اجرا شود و شورا وشهرداری میناب به عنوان پشتیبان به این جشنواره کمک خواهد کرد.

  وی دبیر جشنواره را یک چهره علمی وبا آشنایی و معلومات زیاد در حوزه جامعه شناسی و فرهنگ و رسوم  این منطقه دانست و گفت: ماهیت این جشنواره هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برپایی جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب

اعلام زمان برپایی جشنواره انبه و یاسمین گل در میناب