مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 23:252023-06-02ورزشي

حمله پیشکسوت پرسپولیس به ساپینتو/ مهدوی:سرخپوشان می توانند قهرمان آسیا شوند


محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: اجازه بدهید در ابتدا تبریک خودم را به کادرفنی پرسپولیس، - حمله پیشکسوت پرسپولیس به ساپینتو/ مهدوی:سرخپوشان می توانند قهرمان آسیا شوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با ترمیم برخی از نقاط این پرسپولیس می تواند به راحتی قهرمان آسیا شود.

محمدرضا مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: اجازه بدهید در ابتدا تبریک خودم را به کادرفنی پرسپولیس، بازیکنان و هواداران ابلاغ کنم چرا که این افراد توانستند دو قهرمانی برای پرسپولیس به دست بیاورند.

خوشبختانه با سعی و تلاش زیاد این مهم به دست آمد و بازیکنان خیلی سختی کشیدند و فشار زیادی را تحمل کردند که این فشار ها فوتبالی و غیرفوتبالی بود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر استقلال هم دیروز بازی خوبی انجام داد.

شاید آن ها در ابتدای فصل خیلی با افکار سرمربی خود آشنا نبودند، اما به مرور و رفته رفته این شرایط بهتر شد، هر چند که پرسپولیسی ها تجربه بیشتری داشتند و توانستند دوگانه قهرمانی را کسب کنند.

البته قهرمانی پرسپولیس چیزی از ارزش های سپاهان و استقلال کم نکرد، اما این اقتدار پرسپولیس بود که به همه ثابت شد و یحیی گل محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پیشکسوت پرسپولیس به ساپینتو/ مهدوی:سرخپوشان می توانند قهرمان آسیا شوند

حمله پیشکسوت پرسپولیس به ساپینتو/ مهدوی:سرخپوشان می توانند قهرمان آسیا شوند