مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 00:352023-06-10ورزشي

منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد


دیدار تیم های منچسترسیتی و اینتر میلان در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه المپیک آتاترک شهر استانبول با قضاوت سیمون مارسینیاک برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

- تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد با تک گل رودری اینتر را مغلوب کند و برای اولین بار مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دیدار تیم های منچسترسیتی و اینتر میلان در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه المپیک آتاترک شهر استانبول با قضاوت سیمون مارسینیاک برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

  استادیوم المپیک آتاتورک استانبول برای دومین بار میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا بود.

اولین بار فینال رویایی و تاریخی لیورپول و میلان در سال 2005 در این ورزشگاه برگزار شده بود که قرمزهای آنفیلد موفق شدند بازی 3 بر صفر باخته را به تساوی بکشانند و در نهایت در ضربات پنالتی به قهرمانی دست پیدا کنند.

  این 2 تیم برای اولین بار در لیگ قهرمانان باهم روبرو می شدند که شاگردان پپ گواردیولا این شانس را داشتند تا با توجه به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، سه گانه جذاب و رویایی را با اولین کسب جام لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

منچسترسیتی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد