مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-06سياسي

ما وارث قطار شهری کرمانشاه هستیم/ به جای انتقاد باید دنبال رفع مشکلات پروژه باشیم


استاندار کرمانشاه بر لزوم تکمیل هر چه زودتر پروژه قطار کرمانشاه تاکید کرد و افزود: باید روی تکمیل بخش زیرزمینی پروژه که همه موافق آن هستند، - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه بر لزوم تکمیل هر چه زودتر پروژه قطار کرمانشاه تاکید کرد و افزود: باید روی تکمیل بخش زیرزمینی پروژه که همه موافق آن هستند، متمرکز شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدطیب صحرایی، عصر امروز (16 خرداد) پس از بازدید از پروژه قطار شهری کرمانشاه و تونل این پروژه، در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه، با تاکید بر لزوم اجرای این پروژه گفت: مسئولین کشوری و استانی در گذشته تصمیمی در خصوص اجرای پروژه منوریل در کرمانشاه گرفته اند و این تصمیم درست یا غلط اجرایی شده و سالهاست اجرای آن ادامه دارد.

صحرایی افزود: حقیقت این است که در بحث پروژه قطار شهری کرمانشاه ما وارث وضعیت موجود هستیم و الان فرصتی برای حذف این پروژه و راه اندازی پروژه جدیدی نداریم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همگی باید به جای انتقاد از این پروژه و چرایی اجرای آن، فکر حل مشکلات این پروژه باشیم.

استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر تصمیم درست و منطقی این است که با نگاه به آینده این پروژه را ادامه دهیم و بهترین کار که به نظر می رسد همه روی آن توافق دارند این است که فاز دوم پروژه که زیرزمین است را با سرعت بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما وارث قطار شهری کرمانشاه هستیم/ به جای انتقاد باید دنبال رفع مشکلات پروژه باشیم

ما وارث قطار شهری کرمانشاه هستیم/ به جای انتقاد باید دنبال رفع مشکلات پروژه باشیم