مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:062023-06-12سياسي

تدوین دستورالعمل اجرایی احیاء حقوق عامه در دادستانی قزوین


دادستان قزوین از تدوین دستورالعمل اجرایی احیا حقوق عامه در دادستانی قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رجبی با اشاره به لزوم رعایت حقوق عامله اظهار کرد: در راستای اصل 156 قانون اساسی و وظایف قانونی دادستان در امر احیا حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق افراد و به جهت صیانت از آزادی های عمومی از حیث کمّی و کیفی نسبت به تدوین دستورالعمل های اختصاصی جهت اجرای بهینه قوانین در دادستانی مرکز استان قزوین اقدام شده است.

دادستان قزوین بیان کرد: این دستورالعمل ها شامل بخش هایی از جمله رعایت حقوق متهمین تحت نظر در جرایم مشهود، طرح کاهش تصادفات جرحی و فوتی با داشتن مقصر متواری، برخورد با عاملین فروش مواد محترقه، عدم توقیف خودورها در تصادفات جرحی و نحوه اقدام ضابطین و رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از منازل، اماکن و اشیا مردم است.

وی ادامه داد: تشکیل شورای حل اختلاف، حوادث ناشی از کار، شیوه نامه کاهش ورودی پرونده ها و تشکیل واحد اعتذار و مصادیق فعل و ترک فعل مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی از دیگر بخش های این دستورالعمل است.

رجبی در پایان یادآور شد: در امر احیا حقوق عامه مصمم به اجرای قوانین و نظارت دقیق جهت حفاظت از حقوق مردم و بالاخص همشهریان عزیز هستیم و در برخورد با متخلفین ذره ای مسامحه نخواهیم داشت و این اطمینان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل اجرایی احیاء حقوق عامه در دادستانی قزوین

تدوین دستورالعمل اجرایی احیاء حقوق عامه در دادستانی قزوین