مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-07حوادث

فرونشست 29 دشت اصفهان را تهدید می کند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 29 دشت از 35 دشت استان اصفهان اثرات فرونشست را دارند و به صورت آشکار این اثرات قابل رؤیت است.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ایجاد حفره بزرگ در اتوبان شهید بابایی اظهار داشت: عملیات بازسازی این حفره در کنار بازسازی لوله فاضلاب پس از 60 ساعت، صبح امروز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه حادثه نشست زمین و به دنبال آن شکستگی دو قسمت از لوله انتقال فاضلاب در عمق 12 متری زمین اتفاق افتاده بود، افزود: از این رو این حادثه دارای ابعاد بزرگ بود و برای مدیریت آن همه دستگاه های اجرایی استان همکاری ویژه داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 12 متر لوله پلی اتیلن آسیب دیده بود، ادامه داد: تخلیه فاضلاب از این لوله کار سختی بود که انجام شد و بهترین اتفاق این بود که پس زدگی فاضلاب را در خانه شهروندان نداشتیم.

هزینه 15 میلیارد ریالی برای بازسازی حفره اتوبان شهید آقابابایی وی با بیان اینکه از 100 کامیون خاک و مصالح برای تثبیت محل ایجاد حفره در محور جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی استفاده شده است، ابراز داشت: برای ساماندهی این پروژه 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست 29 دشت اصفهان را تهدید می کند

فرونشست 29 دشت اصفهان را تهدید می کند