مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-19سياسي

لزوم تولید پایدار محصولات کشاورزی برای تامین امنیت غذایی در فارس


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: برای تامین امنیت غذایی در استان باید زمینه تولید پایدار محصولات کشاورزی فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی دهقان پور بیان کرد: مردمی سازی اقتصاد و جلب مشارکت مردمی نیازمند اعتمادسازی و امیدآفرینی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ادامه داد: روحانیت به عنوان نخبگان جامعه به شمار می آید و نظرات شأن برگرفته از افراد جامعه است و می تواند برای مسئولان راهگشا باشد.

دهقان پور با بیان اینکه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز بر مردمی سازی اقتصاد تاکید شده است، گفت: از این رو باید با تبیین اقدامات و فعالیت ها در جامعه امید آفرینی کرد.

در حال حاضر انتظارات بالاتر رفته و قطعاً تنگناهایی وجود دارد و ما هم می پذیریم بنابراین در جامعه پیرامونی می بایست امیدآفرینی کرد.

او یادآور شد: با همه ایراداتی که گرفته می شود در همه ابعاد پیشرفت هایی داریم که باید بازگو شود چراکه اگر مردم از اقدامات مؤثر آگاهی پیدا کنند اعتماد سازی نیز حاصل می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه جامعه روحانیت در امید آفرینی و اعتمادسازی در فضای جامعه بسیار اثر گذارند، خاطرنشان کرد: امروزه گرانی هایی وجود دارد که نیازمند روشنگری است، در دنیا افزایش تورم غذا نسبت به سال میلادی قبل افزایش 33 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید پایدار محصولات کشاورزی برای تامین امنیت غذایی در فارس

لزوم تولید پایدار محصولات کشاورزی برای تامین امنیت غذایی در فارس