مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-10ورزشي

تقدیر از مدال آوران و عوامل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم


در حاشیه اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات جهانی از پیشکسوتان، مدال آوران، داوران و مربیان فعال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم تقدیر شد.

- ایسنا/قم در حاشیه اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ به مسابقات جهانی از پیشکسوتان، مدال آوران، داوران و مربیان فعال هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم تقدیر شد.

در حاشیه حضور تیم ملی پاورلیفتینگ در استان قم، شب گذشته، با حضور مهدی نصیرزاده، ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عباس شیرمحمدی، مدیرکل اقتصادی استانداری قم، ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، محمود مسگری و روح الله امراللهی، نائب رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از پیشکسوتان، مدال آوران، مربیان و همراهان این هیات ورزشی تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور تیم ملی پاورلیفتینگ ایران برگزار شد مجید تلخابی ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در طی سخنانی عملکرد این هیات در سال 1401 را تشریح کرد.

ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به صعود جایگاه هیات قم در کشور عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش ورزشکاران و همراهی هیات رییسه توانستیم جایگاه استان را از 13 به 7 ارتقا ببخشیم و با کسب 23 مدال در سال 1401 شاهد رشدی 8 برابری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مدال آوران و عوامل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم

تقدیر از مدال آوران و عوامل هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم