مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-14سياسي

اتحاد ایران و ونزوئلا برای مقابله با هژمونی آمریکا


کارشناس مسائل آمریکای لاتین با بیان اینکه تقویت همگرایی ایران و کشورهای آمریکای لاتین در راستای شکستن تحریم ها بسیار حائز اهمیت است، گفت: سفر رییس جمهور کشورمان به ونزوئلا از آن جهت دارای اهمیت است که کاراکاس نیز زیر تحریم های آمریکاست و از این جهت با .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان با بیان اینکه روابط میان تهران و کاراکاس راهبردی است، گفت: ملت ایران دوستی خود را به مردم ونزوئلا اثبات کرده و نشان داده دوست روزهای سخت آنان است.

وی که به ونزوئلا سفر کرده است، در نشست مطبوعاتی مشترک با نیکلاس مادورو، همتای ونزوئلایی خود با تمجید از سال ها مقاومت مردم ونزوئلا در برابر امپریالیسم و ادای احترام به قهرمانان ملی این کشور گفت: ایران و ونزوئلا منافع و دیدگاه های مشترکی در زمینه های استقلال طلبی، آزادی و عدالت خواهی دارند که باعث شده است مردم این دو کشور کنار هم قرار گیرند.

هادی اعلمی فریمان، کارشناس مسائل آمریکای لاتین درباره ابعاد سفر آیت الله رییسی، رییس جمهور کشورمان به کشورهای آمریکای لاتین به راهبرد معاصر گفت: سفر رییس جمهور ایران به سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا از جهات مختلف قابل بررسی است، هر چند سفر به ونزوئلا در میان کشورهای یاد شده به دلایلی از اهمیت بیشتری برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد ایران و ونزوئلا برای مقابله با هژمونی آمریکا

اتحاد ایران و ونزوئلا برای مقابله با هژمونی آمریکا