مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-11سياسي

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی به منظور رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) با حضور یکی از اعضای .

- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی به منظور رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) با حضور یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد.

وی تاکید کرد: برخی از ایرادات اعاده شده به طرح مذکور جنبه حقوقی داشت تا این قانون به صورت دقیق اجرایی و برداشت های متفاوتی از آن صورت نگیرد.

هیچ کدام از ایرادات شورای نگهبان به طرح مذکور بنیادی و ریشه ای نبود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بررسی اصلاحات طرح مذکور به سرعت در کمیسیون مدنظر قرار گرفته تا به صحن ارائه شود، گفت: کمیسیون در اسرع وقت گزارش اصلاحات و ایرادات این طرح را آماده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری بررسی شد

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری بررسی شد