مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:302023-05-30سياسي

کمک رسانی به محله پولدارها و مواجهه عجیب بچه های جهادی با یک قاچاقچی


فرشاد پهلوان و همه رفقایش در گروه جهادی «مالک» برای شان فرقی نمی کند یک زن با چند تا بچه قد و نیم قد یتیم در محله بالاشهر به کمک نیاز داشته باشد یا پیرزنی نابینا در نقطه ای دورافتاده، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: فرشاد پهلوان را از حدود 20 سال قبل می شناسم، زمانی که در نشریه سازمان دانش آموزی فعال بودیم، همان روزها هم که یک نوجوان 15، 16 ساله بود، عاشق و شیدای شهدا بود و با قلم دانش آموزی درباره شهید و شهادت می نوشت.

حالا که بعد از سال ها بی خبری از همکار قدیمی ام، او را در صفحه مجازی یکی از بچه های جهادی به واسطه تبلیغ پویش نذر نسیم پیدا کردم، وقتی برای مصاحبه به دفتر خبرگزاری فارس آمد، برایم جالب بود که حال و هوایش هنوز همان است که 20 سال قبل دیده بودم، مومن و پرانرژی، عاشق شهید و شهادت و البته برای خدمت به مردم تشنه تر از همیشه.

بچه های جهادی چه کار می کنند؟ پهلوان متولد 66 در عنبرآباد و مهندس صنایع است، عنبرآباد شهرستانی در جنوب استان کرمان است که با وجود ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف اما از محرومیت هایی هم رنج می برد.

فرشاد هرچند بزرگ شده و ساکن کرمان است، اما مرتب به مناطق جنوب استان کرمان سر می زند و به همین علت مانند یک کارشناس می تواند درباره ظرفیت ها، توانمندی ها و البته محدودیت های این مناطق و راهکارهای رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی به محله پولدارها و مواجهه عجیب بچه های جهادی با یک قاچاقچی

کمک رسانی به محله پولدارها و مواجهه عجیب بچه های جهادی با یک قاچاقچی