مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-10سياسي

ضرورت فراهم کردن شرایط آسان برای دریافت کنندگان وام توسط بانک ها


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: بانک ها، شرایط آسانی را برای متقاضیان وام فراهم کنند تا این فرصت خدمت کامل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مسئولین است که همه باید به آن اهتمام داشته باشند و اکنون در نظام جمهوری اسلامی، فرصت خدمت به مسئولان اجرایی داده شده است، بنابراین بانک ها، شرایط آسانی را برای متقاضیان وام فراهم کنند تا این فرصت خدمت کامل شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جذب 33 درصد وام اشتغالزایی از محل تبصره 16 در استان مرکزی مطلوب نیست، گفت: شبکه بانکی استان باید در این خصوص پیگیر باشد و این میزان جذب باید تا پایان تیرماه با همکاری شبکه بانکی استان به 80 درصد برسد.

عضو ناظر کارگروه تخصصی اشتغال از سوی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبات قابل قبولی در خصوص تسهیلات وجود دارد اما مردم در دریافت تسهیلات همواره از شبکه بانکی گله مند هستند.

وی ادامه داد: راه اندازی سامانه ثبت متقاضیان تسهیلات با هدف آسان شدن فرآیند وام پیش بینی شده است اما گویا مردم در این سامانه نیز با مشکل مواجه هستند.

بیاتی با اشاره به مشکلات تورم بیان کرد: تورم به شدت رو به رشد است و متقاضیان نمی توانند با گرفتن تسهیلات برای آینده دورنمای مشخصی ترسیم کنند که با طولانی شدن فرآیند وام، مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فراهم کردن شرایط آسان برای دریافت کنندگان وام توسط بانک ها

ضرورت فراهم کردن شرایط آسان برای دریافت کنندگان وام توسط بانک ها