مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-19سياسي

شناخت معرفت ائمه اطهار یک ضرورت است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت معرفت شناسی کامل نسبت به ساحت ائمه اطهار گفت: اگر معرفت اهل بیت (ع) را بشناسیم، درک می کنیم که هرکدامشان بی وقفه مشغول مبارزه بودند.

- مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت معرفت شناسی کامل نسبت به ساحت ائمه اطهار گفت: اگر معرفت اهل بیت (ع) را بشناسیم، درک می کنیم که هرکدامشان بی وقفه مشغول مبارزه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در سخنرانی ظهر شهادت امام جواد (ع) که با حضور انبوه زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در روز شهادت امام جواد (ع) شاید برترین مجلس سوگ و عزا همین مجلسی باشد که اکنون در حرم مطهر رضوی برپاست زیرا عزای پسر در خانه پدر جلوه اش بیشتر است و اکنون در این مراسم که بر روی فرش خانه پدر، عزای پسر برگزار شده، این برنامه بدون شک حائز اهمیت معنوی فراوانی است تا برق اشک مردم زمینه ساز جلب رأفت و توجه خاص امام رضا (ع) باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به فرازی از زیارت جامعه کبیره افزود: در وصف اهل بیت (ع) گفته شده وَ بَذَلْتُمْ أنْفُسَکُمْ فی مَرْضاتِهِ وَ صَبَرْتُمْ عَلی ما اَصابَکُمْ فی جَنْبِهِ یعنی شما کسانی هستید که جان هایتان را در راه رضای خدا بذل کردید و بر هر مصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت معرفت ائمه اطهار یک ضرورت است

شناخت معرفت ائمه اطهار یک ضرورت است