مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-21پزشكي

برخورد سنگ فرز با صورت مرد 28 ساله/موفقیت جراحی 10 ساعته


جراحی بیماری که سنگ فرز پس از شکستن، با صورت وی برخورد کرده بود، پس از 10 ساعت با موفقیت خاتمه یافت.

- ایسنا/مرکزی رییس علوم پزشکی اراک گفت: جراحی بیماری که سنگ فرز پس از شکستن، با صورت وی برخورد کرده بود، پس از 10 ساعت با موفقیت خاتمه یافت.

دکتر علیرضا امانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: روز دوشنبه 29 خرداد در ساعت 12:30 بیماری 48 ساله که در حین کار با دستگاه سنگ فرز دچار حادثه شده بود، به بیمارستان ولیعصر اراک ارجاع شد.

وی با بیان اینکه این بیمار، در حین کار، با شکسته شدن سنگ فرز دچار جراحات سنگین در سر و صورت خود شده بود، افزود: بیمار در بدو ورود توسط متخصص طب اورژانس بررسی و اقدامات اولیه را دریافت کرد و در ساعت 14:40 برای جراحی به اتاق عمل منتقل شد.

امانی تصریح کرد: پس از اقدامات بیهوشی، جراحی رسما از ساعت 15:30 همزمان با حضور متخصصین گروه های نروسرجری، فک و صورت، چشم و ENT پس از مشورت گروهی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این عمل جراحی پس از 10 ساعت در ساعت 1:30 بامداد 30 خردادماه خاتمه یافت، افزود: این جراحی که با همکاری بیش از 20 نفر از متخصصین نروسرجری، فک و صورت، چشم، عفونی، بیهوشی و دستیاران مرتبط انجام شد، کاملا موفقیت آمیز بود و حتی بیمار روز گذشته دو دست خود را تکان داده، اما حادثه بسیار شدید بوده و پروسه درمان و بستری طولانی مدت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد سنگ فرز با صورت مرد 28 ساله/موفقیت جراحی 10 ساعته

برخورد سنگ فرز با صورت مرد 28 ساله/موفقیت جراحی 10 ساعته