مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-11حوادث

محل انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس لو رفت


با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی استان یک انبار احتکار مواد غذایی شناسایی و بیش از 19 هزار قوطی کنسرو ماهی کشف شد.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی استان یک انبار احتکار مواد غذایی شناسایی و بیش از 19 هزار قوطی کنسرو ماهی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز (21 خردادماه) در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح های نظارتی و کنترلی صنوف با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف بندرعباس یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری و حضور کارشناس سازمان صمت و کشاورزی استان ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از انبارهای مورد نظر 19 هزار و 200 قوطی کنسرو ماهی احتکار شده را کشف کردند.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش این محموله احتکاری کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 10 میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مقام انتظامی استان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس لو رفت

محل انبار احتکار مواد غذایی در بندرعباس لو رفت