مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:552023-06-17سياسي

راه اندازی خانه های تخصصی برخی از رشته های صنایع دستی در لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی خانه های تخصصی برخی از رشته های صنایع دستی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته صنایع دستی برنامه های متنوعی در سطح استان لرستان در حال برگزاری است.

وی گفت: برگزاری نشست های تخصصی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرهای مختلف استان، برگزاری دوره های آموزشی مجازی، راه اندازی خانه های تخصصی برخی از رشته های صنایع دستی و نشست با اصحاب رسانه، بخشی از برنامه های استان در هفته صنایع دستی به شمار می رود که تاکنون برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه ترویج و گسترش هنر صنایع دستی در سطح جامعه از اولویت های مهم استان محسوب می شود، عنوان کرد: در این راستا نقش رادیو و تلویزیون بسیار تأثیرگذار است که خوشبختانه تعاملی بسیار خوبی در این خصوص با صداوسیمای مرکز لرستان داریم.

حسن پور، بیان کرد: صنایع دستی علاوه بر اینکه بیانگر فرهنگ و هنر یک کشور و قوم خاص است، ضمن ایجاد اشتغال برای جوامع بومی به بهبود اقتصاد و ارتقای سطح زندگی این افراد نیز کمک شایانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه های تخصصی برخی از رشته های صنایع دستی در لرستان

راه اندازی خانه های تخصصی برخی از رشته های صنایع دستی در لرستان