مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:002023-05-31اقتصادي

سهمیه های جدید برای جذب نیروی انسانی در خراسان جنوبی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال سهمیه 1255 مجوز استخدامی برای استان در حال جذب است، گفت: جذب نیروی انسانی بسیاری را برای رفع کمبود در استان خواهیم داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال سهمیه 1255 مجوز استخدامی برای استان در حال جذب است، گفت: جذب نیروی انسانی بسیاری را برای رفع کمبود در استان خواهیم داشت.

حمید جهانشاهی، امروز چهارشنبه 10 خرداد در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت خراسان جنوبی با تاکید بر نقش و اهمیت بهره وری در رشد اقتصادی کشور، اظهار کرد: بر اساس گزارش سیمای بهره وری ایران 1401 که توسط سازمان ملی بهره وری ایران منتشر شده و ارزیابی صورت گرفته در سـال 1401، اسـتان خراسـان جنوبـی در اجرای بند(و) تبصره (18) قانون بودجه کل کشور و اهتمام در استقرار چرخه بهره وری در دستگاه های اجرایی استان، در بین استان های کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن تبیین فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 1401 بیان کرد: در راستای استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و اجرای مفاد مواد (81) و (82) از فصل یازده قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس ابلاغیه ها، بخشنامه و دستورالعمل های صادره توسط سازمان اداری و استخدامی کشور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه های جدید برای جذب نیروی انسانی در خراسان جنوبی

سهمیه های جدید برای جذب نیروی انسانی در خراسان جنوبی