مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-20سياسي

اصناف همدان مشارکت بیشتری برای ثبت جهانی هگمتانه داشته باشند


انتظار داریم اصناف همراهی و مشارکت بیشتری برای اجرای استانداردهای یونسکو در ثبت جهانی داشته باشد تا این کار با موفقیت انجام شود.

- ایسنا/همدان شهردار همدان گفت: انتظار داریم اصناف همراهی و مشارکت بیشتری برای اجرای استانداردهای یونسکو در ثبت جهانی داشته باشد تا این کار با موفقیت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا / همدان، سیدمسعود حسینی سه شنبه 30 خرداد در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گردشگری مهمترین پتانسیل در همدان است، افزود: با شرایط منابع آبی فعلی باید گردشگری اولویت استان باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران جزو پنج کشور برتر در حوزه میراث فرهنگی و 10 کشور برتر در حوزه جذب توریست است، اظهار کرد: ثبت جهانی بهانه ای برای اهمیت دو چندان گردشگری برای مدیریت شهری شد.

حسینی با بیان اینکه شهرداری بیش از 3000 میلیارد ریال بودجه به ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان اختصاص داده است، تصریح کرد: امسال جداره سازی پیاده راه های بوعلی، اکباتان و میدان مرکزی همدان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت جهانی اصلی ترین برنامه شهرداری در سال جاری است، بیان کرد: زیرساخت های لازم برای ثبت جهانی که بر عهده شهرداری همدان است، به خوبی در حال انجام است به طوریکه بازگشایی خیابان باستان، معبر اکباتان به دباغ خانه، قرداد با شرکت عمارت خورشید، بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف همدان مشارکت بیشتری برای ثبت جهانی هگمتانه داشته باشند

اصناف همدان مشارکت بیشتری برای ثبت جهانی هگمتانه داشته باشند