مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-01اقتصادي

اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری زهک


فرماندار زهک در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، گفت: 18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری این شهرستان در هفته گذشته اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص آخرین وضعیت پروژه فاضلاب شهری در سطح این شهرستان، افزود: پروژه فاضلاب شهری زهک از سنوات گذشته در این شهرستان آغاز شده و به صورت نیمه تمام به دوران خدمت ما به عنوان فرماندار رسیده و با پیگیری صورت گرفته، هفته گذشته در شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، 18 میلیارد تومان اعتبار به صورت اوراق بهادار و اعتبار برای این پروژه اختصاص پیدا کرد و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته، تمام پروژه هایی که در طول 20 سال گذشته در سطح این منطقه تعطیل بوده، در حال حاضر در حوزه شهرستان زهک فعال هستند و پیگیر اتمام آنها هستیم.

وی بیان کرد: بزرگراه زهک به زابل حدوداً نه سال از آغاز اجرای پروژه تاکنون تعطیل بود اما در حال حاضر با پیگیری صورت گرفته پیمانکار در حال اجرای پروژه بوده و تا پایان سال جاری این بزرگراه کامل می شود.

دهمرده اضافه کرد: کمربندی شهرستان زهک 19 سال جزو طرح جامع بوده و در حال حاضر آسفالت پروژه در حال انجام است و طی هفته آینده به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری زهک

اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب شهری زهک