مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-06اجتماعي

از گلایه دانش آموزان نسبت به سؤالات سخت تا نحوه تقلب در امتحانات


وزارت آموزش و پرورش برای امنیت امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان، تلاش کرده است تمام حوزه های امتحانی به راکت های موبایل یاب، دستگاه سیگنال یاب و دوربین های مدار بسته تجهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان سراسر کشور از 31 اردیبهشت با امتحان درس تعلیمات دینی(3) برای رشته های ریاضی ـ فیزیک، علوم تجربی و ادبیات و علوم انسانی و امتحان درس علوم و معارف قرآنی(3) برای رشته علوم و معارف اسلامی آغاز شد.

از 31 اردیبهشت و با احتساب امروز 16 خرداد، 7 روز از امتحان نهایی برگزار شده است و 4 روز دیگر از امتحانات نهایی مانده است.

آخرین روز امتحان نهایی هم 25 خرداد است که با برگزاری امتحان دروس علوم اجتماعی، جغرافیا(3) و احکام(3) پایان می پذیرد.

امتحانات نهایی امسال از ویژگی خاصی برخوردار است و آن هم تأثیر قطعی سوابق تحصیلی به میزان 40 درصد در کنکور است؛ به عبارت دیگر، تنها راه ورود به دانشگاه، فقط گذشتن از سد کنکور نیست بلکه نمرات خوب در امتحانات نهایی هم تأثیر بسزایی دارد.

اهمیت امتحان نهایی باعث شد، فرصتی فراهم شود تا به همراه محسن زارعی رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش و مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از حوزه های امتحان نهایی شهرستان شهریار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گلایه دانش آموزان نسبت به سؤالات سخت تا نحوه تقلب در امتحانات

از گلایه دانش آموزان نسبت به سؤالات سخت تا نحوه تقلب در امتحانات