مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-20سياسي

مالیات های بالا به کسبه فشار آورده است/لزوم نظارت بر اجاره صنوف


کرایه های اصناف مستأجر نیازمند تصویب قانون و حمایت از کاسب است و مالیات های بعضاً بالا به این قشر از جامعه فشار آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در بازدیدی که به همراه فرمانده بسیج ادارات و بسیج اصناف از اداره صمت ورامین داشت، طی سخنانی گفت: مردم نیازمند خدمت بوده و اصناف در این مهم پیشرو هستند، صنوف می توانند در بحث مسائل شهری پل ارتباطی بین مردم باشند و در این رابطه باید قانون و عرف جامعه برجسته باشد.

وی با اشاره به مشکلات برخی اصناف در رابطه با افزایش اجاره بها تاکید کرد: کرایه های اصناف مستأجر نیازمند تصویب قانون و حمایت از کاسب است و مالیات های بعضاً بالا به این قشر از جامعه فشار آورده است و این فشار قطعاً به مردم نیز منتقل می شود.

محمودی اضافه کرد: لازم است گله های به جای اصناف مورد توجه قرار گیرد و باید با آسیب شناسی توسط اداره صمت و اتاق اصناف این گونه مسائل به داخل جامعه تسری پیدا نکند، ساختار بسیج اصناف می تواند به کمک اصناف با پیگیری مأموریت ها به شکل مثبت پیش رود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان بیان داشت: کمک و نظارت لازمه حمایت از صنوف است، بنده مدافع تخلف از هیچ فرد و اداره ای نیستم، برخی تخلف ها عادت شده است و باید این تخلف ها جایی قطع و متخلفین به سزای خود برسند و پیگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات های بالا به کسبه فشار آورده است/لزوم نظارت بر اجاره صنوف

مالیات های بالا به کسبه فشار آورده است/لزوم نظارت بر اجاره صنوف