مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-17اقتصادي

استاندار اصفهان: امنیت غذایی در اولویت سیاست گذاری ها قرار گیرد


جایگاه کشاورزان و محصولات آنها از بسیاری از منابع زیرزمینی همچون طلا، نفت و سایر معادن بالاتر است و باید برای امنیت غذایی و تامین آن سیاست گذاری و برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در هفته جهاد کشاورزی و آیین افتتاح پروژه های این بخش اظهار داشت: یکی از مواردی که در سازمان جهاد کشاورزی باید به آن توجه شود، حفظ روحیه انقلابی و بازخوانی آن است.

وی ادامه داد: این سازمان در شاخص تعداد شهدای دفاع مقدس عملکرد خوبی داشته که نشان دهنده اهمیت خدمات آن ها است و بیش از یک سوم شهدای جهاد در دفاع مقدس از استان اصفهان بوده اند که نشان می دهد این سازمان در چه مسیری قدم برداشته و به کشور خدمت کرده است.

 مرتضوی بیان داشت: اهمیت سازمان جهاد کشاورزی بر هیچ کس پوشیده نیست، امنیت غذایی شرایطی را برای هر کشور به وجود می آورد که به واسطه نگاه متکی بر درون سرزمین بتواند در سایر حقوق خود نیز به درستی عمل کند و تحت سلطه استثمارگران قرار نگیرد.

ضرورت استقلال در برقراری امنیت غذایی استاندار اصفهان اضافه کرد: با توجه به شرایط جمعیتی کشور و اهداف انقلاب اسلامی، باید متفاوت از سایر کشورها به امنیت غذایی توجه کنیم و جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به هدف استقرار جامعه مهدوی و متوقف کردن استثمارگران باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: امنیت غذایی در اولویت سیاست گذاری ها قرار گیرد

استاندار اصفهان: امنیت غذایی در اولویت سیاست گذاری ها قرار گیرد