مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:552023-05-30اقتصادي

سلاجقه: در محیط زیست بن بستی برای توسعه پایدار وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در هفتمین همایش ملی کار افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار، بعد از 30 سال ضوابط استقرار صنعت و معدن را بازنگری و ابلاغ کردیم، - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در محیط زیست بن بستی برای توسعه پایدار وجود ندارد و برای هر اقدامی مانند استقرار صنعت در مکانی راهی پیدا می کنیم تا توسعه و حفظ محیط زیست را کنار هم داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه در هفتمین همایش ملی کار افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار، بعد از 30 سال ضوابط استقرار صنعت و معدن را بازنگری و ابلاغ کردیم، در حال بازبینی ضوابط خدمات هستیم تا کار ها با سهولت بیشتری همراه با حفظ محیط زیست پیش رود تا بتوانیم با کمک فناوری های روز، توسعه پایدار را داشته باشیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه در محیط زیست بن بستی وجود ندارد، اظهار داشت: برای این منظور در تلاشیم تا در برنامه هفتم توسعه به نحو مطلوب و آنطور که باید به بحث محیط زیست پرداخته شود.

وی گفت: طبیعت جایگاهی است که خداوند جلوه خودش را در آن به ما نشان می دهد، اینکه طبیعت مادر ما است در احادیت و روایات متعدد آمده است، انسان اشرف مخلوقات است نه صاحب مخلوقات، این تفکر صاحب مخلوقات بودن باعث شده در روند عمران و آبادی به محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: در محیط زیست بن بستی برای توسعه پایدار وجود ندارد

سلاجقه: در محیط زیست بن بستی برای توسعه پایدار وجود ندارد