مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-19حوادث

لنج باری حامل قاچاق در آب های بندرریگ توقیف شد


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله 67 میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر ریگ خبر داد و گفت: لنج باری حامل قاچاق در آب های بندرریگ توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یدالله شرفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه موفق شدند از یک لنج باری در بندر ریگ محموله ای با ارزش بیش از 67 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کنند.

وی افزود: از این لنج باری کالاهای قاچاق شامل 180 طاقه پارچه به متراژ 10 هزار و 800 متر، 2 هزار عدد ابزارآلات، 40 حلقه لاستیک، 12 دستگاه کولر گازی اسپلیت، 30 دستگاه لوازم برقی آشپزخانه به ارزش تقریبی 67 میلیارد و 600 میلیون ریال کشف که کالاهای مکشوفه از شناور لنج تا تعیین تکلیف قضایی تحویل گمرک ریگ داده شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم ولایی استان یادآور شد: قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می کند.

شرفی بیان کرد: عزم فرماندهی دریابانی استان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی و با مخلان پدیده ی شوم ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنج باری حامل قاچاق در آب های بندرریگ توقیف شد

لنج باری حامل قاچاق در آب های بندرریگ توقیف شد