مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-16سياسي

نمایش دستاوردهای هسته ای امید و نشاط را به جامعه تزریق کرد


امام جمعه کرج با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی کمک می کند که امید، انگیزه و نشاط به جامعه تزریق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با بیان اینکه نمایشگاه اخیر که در حوزه دستاوردهای هسته ای انقلاب اسلامی برگزار شد و مورد توجه و بازدید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت، گفت: نمایش این دستاوردها دشمن را کور کرده است.

وی با بیان اینکه نمایش موفقیت ها موجب ایجاد امید و انگیزه در جامعه می شود، افزود: باید در این خصوص اطلاع رسانی کافی وجود داشته باشد.

این مقام مسؤول در ادامه به اهمیتض رورت تقویت امنیت غذایی تاکید کرد و ادامه داد: این مقوله حیاتی با کمک و ایده پردازی بخش کشاورزی قابل پیگیری و رسیدگی است.

وی اضافه کرد: بحث کشاورزی برای کشور ما مهم و حیاتی است و وزارت جهاد کشاورزی باید نسبت به اقتدار غذایی حساس باشد و اجازه تغییر کاربری به اراضی کشاورزی داده نشود چرا که امروز تامین غذا در جهان به ابزار قدرت تبدیل شده است.

امام جمعه کرج با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، بیان کرد: گاهی اقتدار نظامی به ناچار در برابر اقتدار غذایی مجبور به کرنش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دستاوردهای هسته ای امید و نشاط را به جامعه تزریق کرد

نمایش دستاوردهای هسته ای امید و نشاط را به جامعه تزریق کرد