مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:152023-05-29سياسي

پیشرفت کشور را معطل مذاکرات هسته ای نکردیم


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: پیشرفت کشور در حال حاضر معطل مذاکرات هسته ای نمانده بلکه فعالیت های هسته ای مناسبی را در چارچوب قوانین جهانی شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شورای عالی امنیت ملی گفت: با غنی سازی 20 درصد نه تنها پاسخگوی بیش از یک میلیون بیمار نیازمند به داروهای با مواد اولیه هسته ای بودیم بلکه سعی کردیم تا با همراهی دانشمندان هسته ای پیشرفت های قابل قبولی را در این حوزه به دست آوریم.

جلیلی افزود: ما در هیچ مقطعی پیشرفت کشور را منوط و معطل مذاکرات هسته ای نکردیم ولی در دولت گذشته برخی تعلل و تأخیرها در این حوزه انجام شد که نتیجه آن را همه در یک حرکت تلخ و ناگوار مشاهده کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همین امر به تورم بی سابقه در دولت گذشته منجر شد و برای این کشور نیز هزینه های سنگینی را به همراه آورد در حالی که در دولت سیزدهم با نگاهی منطقی سعی بر این است تا پیشرفت کشور در مسیر خود رو به جلو حرکت کرده و در کنار آن تقویت روابط با کشورهای مختلف نیز انجام شود.

جلیلی در مورد ضعف تئوری و عملی کشور در رسیدن به نقطه مطلوب اضافه کرد: ایرادات و اشکالاتی در عرصه های مختلف وجود دارد که ما منکر این اشکالات نیستیم ولی شایسته است با همراهی مردم مسئولان در مسیر خدمت رسانی به خط شده و حرکت های تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور را معطل مذاکرات هسته ای نکردیم

پیشرفت کشور را معطل مذاکرات هسته ای نکردیم