مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-19فرهنگي

رویداد دیدار با عرضه 300 طرح ایرانی و اسلامی برگزار می شود


رویداد دیدار از سوم تا پنجم تیرماه با عرضه 300 طرح ایرانی و اسلامی و با حضور طراحان و تولیدکنندگان در هتل هما برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری پیش رویداد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با محوریت لباس محرم و اربعین با عنوان برکت دیدار پیش از ظهر امروز دوشنبه 29 خرداد با حضور محمدجواد قاسمیان معاون اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مهدیه هاشم زاده، دبیر کمیته اجرایی رویداد برکت دیدار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدجواد قاسمیان، معاون اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: پس از ایام محرم و اربعین سال گذشته، کارگروه به این فکر افتاد که رویدادی مبتنی بر طرح و نقوش اسلامی برگزار کند.

با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته از سوی نهادهای مختلف مشخص شد که مشکلات عدیده ای در این حوزه وجود دارد، به همین دلیل طرح زیارت را برنامه ریزی کردیم و در ادامه عنوان زیارت به دیدار تغییر کرد.

وی ادامه داد: قصد داریم با رویداد دیدار خلأ تولید لباس مراسم عزاداری را برطرف کنیم.

درواقع از محرم و اربعین سال گذشته به این فکر افتادیم که رویدادی مبتنی بر نقوش اسلامی ایرانی برای ارائه لباس مناسب محرم و اربعین طراحی کنیم و با توجه به اینکه در تمام مناسبت های مذهبی عزا و شادی و مناسبت هایی که باید آداب و رسوم در آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد دیدار با عرضه 300 طرح ایرانی و اسلامی برگزار می شود

رویداد دیدار با عرضه 300 طرح ایرانی و اسلامی برگزار می شود