مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20ورزشي

«عید غدیر» فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است


عید غدیر فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه ولایت بوده و بزرگداشت این عید بزرگ شیعیان یک تکلیف همگانی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اولین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری در این ایام، در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

سید محمدرضا مدرسی در این نشست با اشاره به اهمیت ویژه ائمه جهت بزرگداشت عید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر بعنوان عید شاخص برای شیعیان، فرصتی مغتنم برای فرهنگ سازی و تبیین جایگاه ولایت است.

فرماندار یزد با تأکید بر مشارکت همگانی جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های عید غدیر، افزود: بزرگداشت غدیر یک وظیفه همگانی است و باید جشن های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت های جوانان، محلات و حضور سازمان های مردم نهاد برگزار شود.

مدرسی بر لزوم استفاده از ظرفیت های استانی و وزن دادن به آن ها برای برنامه های داخلی تأکید کرد و خواستار اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در سطح شهر برای حضور اقشار مختلف مردم در برنامه های دهه امامت و ولایت شد.

گفتنی است آذین بندی سطح شهر، برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، اجرای جشن های خانوادگی و برنامه های ویژه کودکان، برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی از جمله مصوبات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عید غدیر» فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است

«عید غدیر» فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت است