مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-10سياسي

استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در شهر سلامت شیراز


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: جهت رونق و توسعه اقتصادی استان باید از حضور افراد مهم و تاثیر گذار بهره بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به اینکه معضل آب، برق و گاز نتیجه فعالیت های صنعتی است که در گذشته به آن توجه زیادی نشده بود، افزود: انتقال خط جدید آب از سد درود زن به شیراز می تواند در بخش رینگ جنوبی شیراز مشکلات آب را حل و فصل کند.

امام جمعه شیراز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز تاکید کرد: از تمام فعالیت های که به نفع رونق و توسعه منطقه ویژه اقتصادی شیراز باشد حمایت می کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه انجام نشدن اقدام مناسب در شهر سلامت شیراز از سال های گذشته تاکنون باعث شد تا اتفاق بزرگی در حوزه سلامت در شیراز به عنوان قطب پزشکی ایجاد نشود، بیان کرد: بسیاری از پزشکان صاحب نام شیراز که متقاضی راه اندازی مراکز درمانی بودند به دلایل متفاوت و نبود زیر ساخت های مناسب نتوانستند در شیراز سرمایه گذاری کنند که منجر به مهاجرت نخبگان پزشکی به کشورهای عمان و امارات شد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه بسیاری از کشورهای دنیا و حوزه خلیج فارس شیراز را به عنوان یک مرکز علمی و درمانی در دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در شهر سلامت شیراز

استقبال سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در شهر سلامت شیراز