مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-06سياسي

نخستین رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان درگذشت


دکتر محمدعلی میرزایی، نخستین رییس دانشگاه در کرمان 13 خرداد ماه جاری بعد از یک دوره بیماری در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت.

- ایسنا/کرمان دکتر محمدعلی میرزایی، نخستین رییس دانشگاه در کرمان 13 خرداد ماه جاری بعد از یک دوره بیماری در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر میرزایی علاوه بر سال ها تدریس در دانشگاه های شیراز، شهید بهشتی تهران، فردوسی مشهد و کرمان در کار خیر و خدمات مردمی نیز نام و یاد خود را در صحیفه تاریخ ماندگار کرده است.

وی علاوه بر پیگیری خدمات علمی و آموزشی، در ساماندهی امور عمرانی و هم گام با شادروان مهندس افضلی پور در احداث دانشگاه کرمان نیز تلاش های فراوانی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، دکتر حسین اکبری فرد رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت دکتر محمدعلی میرزایی، نخستین رییس و از بانیان دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان بیان کرد: فقدان این همکار فرهیخته و پیشکسوت که از ابتدای تاسیس دانشگاه در کرمان، حامی و تکیه گاهی مطمئن برای جامعه علمی بوده، سخت و جانکاه است.

ایشان علاوه بر جایگاه رفیع علمی که داشتند، نمونه کم نظیری از خیرین، انسان های نیک اندیش و از بانیان جایزه علمی افضلی پور نیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان درگذشت

نخستین رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان درگذشت