مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-05اجتماعي

آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در آذربایجان غربی


رییس پلیس راهور انتظامی استان آذربایجان غربی از آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در سطح استان از روز سه شنبه 16 خرداد ماه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت مشتاق رییس پلیس راهور  انتظامی استان از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات خبر داد و اظهارداشت: پوشش و مخدوشی پلاک وسیله نقلیه، وسایل نقلیه فاقد پلاک،رانندگی پرخطر وحرکات نمایشی، خودروهای تغییر وضعیت از جمله تخلفات است که با آن برخورد خواهد شد.

وی گفت: همکارانم در پلیس راهور با استفاده از کلیه امکانات، طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را بدون اغماض اجرا خواهند کرد.

مشتاق تاکید کرد: به استناد ماده 720 قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

وی ادامه داد: در طرح برخورد با تخلفات فوق از روز سه_شنبه 16 خرداد، ضمن توقیف وسیله نقلیه متخلف، برای مالک آن پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی خواهد شد.

رییس پلیس راهور انتظامی استان خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات شهروندان عزیز استان است و  هر راننده ای که به هر نحوی بحث پوشش پلاک را انجام می دهد، زمینه ساز هرگونه تخلف و جرمی را فراهم می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

آغاز اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در آذربایجان غربی