مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-19اقتصادي

ساخت 31 مدرسه در تنگستان/ طرح پایش تصویری در اهرم اجرا می شود


از امسال تا پایان سال آینده 31 مدرسه مرمت، احداث و یا نوسازی خواهد شد که این مهم مشکلات تنگستان در بحث مدارس تخریبی را کمتر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر دوشنبه در جمع اهالی تنگستان اظهار کرد: تنگستان بعد از شهرستان های بوشهر و دیر، بیشترین انعقاد تفاهم نامه اقتصادی را داشته که سرمایه گذاران خوبی از سراسر ایران به شهرستان تنگستان آمده و در نقاط مختلف آن سرمایه گزاری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده تنگستان، بخش اقتصادی است، خاطرنشان کرد: شهرستان تنگستان ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری و آبزی پروری دارد که در این دولت این بخش فعال تر شده است.

فرماندار تنگستان، احداث زمین ورزشی بزرگ آباد به عنوان سومین شهر تنگستان، تکمیل سالن ورزشی روستای گرگور در بخش دلوار، تکمیل استخر بزرگ شهر اهرم و همچنین ایجاد روشنایی استادیوم ورزشی اهرم را از مهم ترین اقدامات دولت مردمی در حوزه ورزش در تنگستان برشمرد.

لطفی گفت: اجرای طرح پایش تصویری در مرکز شهرستان با نصب 35 دوربین در نقاط مختلف اهرم در دستور کار قرار دارد که اجرای آن توسط شهرداری آغاز شده و به تأمین امنیت، کمک بسیار خوبی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 31 مدرسه در تنگستان/ طرح پایش تصویری در اهرم اجرا می شود

ساخت 31 مدرسه در تنگستان/ طرح پایش تصویری در اهرم اجرا می شود