مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-11اقتصادي

مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری های خودروهای الکتریکی


همانطور که جهان نسبت به اثرات زیست محیطی خودروها بیشتر آگاه می شود، شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی هستیم و فناوری های مختلفی به عنوان گزینه های محبوب در میان مصرف کنندگان در حال ظهور هستند.

- در حالی که وسایل نقلیه تمام الکتریکی به دلیل قابلیت آلایندگی صفر مورد توجه قرار گرفته اند، خودروهای برقی پلاگین هیبرید (PHEV) نیز به دلیل مزایای منحصر به فرد خود خبرساز شده اند.

همانطور که از نام آن پیداست، محصولات PHEV، از خانواده خودروهای هیبریدی هستند و می توان آنها را با اتصال به برق، شارژ کرد.

این فناوری مزایای متعددی نسبت به سایر فناوری های خودروهای الکتریکی ارائه می کند و در بازار رقابتی خودرو نامی برای خود دست و پا کرده است.

از آنجا که برند فونیکس برنامه های کلانی برای ارائه خودروهای پلاگین هیبرید در آینده نزدیک دارد، مفتخر است که در زمینه این فناوری پیشرو باشد.

فونیکس که از ابتدا با روح لاکچری و با هدف ارائه تکنولوژی روز دنیا به مشتری ایرانی پا به عرصه بازار خودرو کشور پا گذاشت، حال در تلاش است با ارائه محصولاتی سازگار با محیط زیست، ابعاد دیگری از قابلیت های یک خودرو در کلاس جهانی را به نمایش بگذارد.

دلایل مختلفی پیرامون برتری تکنولوژی پلاگین هیبرید (PHEV) در قیاس با سایر فناوری های وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری های خودروهای الکتریکی

مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری های خودروهای الکتریکی