مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-07اجتماعي

ساماندهی 144 کودکان کار لرستان در دست اقدام است


مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 144 پرونده از کودکان کار استان در دست اقدام قرار دارد، گفت: از ابتدای امسال تا کنون 3 پرونده از کودکان کار مختومه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، کریم خورشیدوند صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 144 پرونده از کودکان کار استان در دست اقدام قرار دارد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 3 پرونده از کودکان کار مختومه و این کودکان در فرآیند بازاجتماعی قرار گرفته اند.

وی عنوان کرد: در ساماندهی و بازاجتماعی کودکان کار تعداد 12 دستگاه به صورت مستقیم شرکت دارند که با نظارت و سیاست گذاری اداره کل امور اجتماعی استانداری لرستان در این راستا اقدام می کنند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان در خصوص موسسات فعال در این زمینه تصریح کرد: در حال حاضر سه مرکز شامل یک مرکز دولتی و دو مرکز خصوصی در شهر خرم آباد در این راستا فعالیت دارند.

خورشیدوند با اشاره به اینکه مرکز دوم نیز به زودی در خرم آباد افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین روند تأسیس یک مرکز خصوصی در شهرستان بروجرد نیز در دست بررسی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه در مجموع 494 کودک کار دارای پرونده در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 250 نفر در شهر خرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 144 کودکان کار لرستان در دست اقدام است

ساماندهی 144 کودکان کار لرستان در دست اقدام است