مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 02:202023-06-03سياسي

امام(ره) معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و استکبار را برهم ریخت


رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: امام خمینی(ره)، معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و زر و زور و استکبار را برهم ریخت و دنیایی را تکان داد و نور امید را در دل ستمدیدگان خسته روشن کرد.

- امام(ره) معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و استکبار را برهم ریخت ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: امام خمینی(ره)، معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و زر و زور و استکبار را برهم ریخت و دنیایی را تکان داد و نور امید را در دل ستمدیدگان خسته روشن کرد.

پیام محمدباقر محمدصادقی آزاد به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد به شرح زیر است: چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال و عروج ملکوتی عارف و عابدی صالح از قافله پاکان روزگار، معلم و طبیب دل ها است که با فکر و اندیشه ای متعالی و با منش و سیره ای پیامبرگونه، معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و زر و زور و استکبار را برهم ریخت.

او دنیایی را تکان داد و نور امید را در دل ستمدیدگان خسته روشن نمود و هویت و آزادمردی را معنایی تازه در جهان بخشید؛ و اینک در سالگرد ارتحال آن پیر فرزانه، شاهد سربلندی و عزت و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی هستیم که با توکل، انرژی و تلاش مضاعف به سوی تحقق آرمان های متعالی و بلند خود در حرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و استکبار را برهم ریخت

امام(ره) معادلات مادی و دنیایی پر از ظلم و استکبار را برهم ریخت